روش فنر زدن توالت فرنگی

امروزه اکثرا در منازلشان از توالت فرنگی استفاده می کنند و همانطور که می دانید توالت فرنگی علاوه بر مزایایی که دارد دچار عیب و ایراداتی هم می شود. یکی از عیوب توالت فرنگی، گیر کردن چاه توالت فرنگی است که بعد از گذشت مدتی از زمان نصب آن و تنگ شدن لوله های خروجی آن اتفاق می افتد. برای بازکردن چاه توالت فرنگی، بهترین و موثر ترین راه، فنر زدن توالت فرنگی است که ما میخواهیم در این مطلب روش فنر زدن توالت فرنگی را توضیح دهیم.

البته اگر مایل نیستید خودتان فنر زدن توالت فرنگی را انجام دهید می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و ازخدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی شبانه روزی در سراسر تهران مثل خدمات لوله بازکنی در شهران و دیگر محله های تهران استفاده کنید.

فنر زدن توالت فرنگی چگونه است؟

برای فنر زدن توالت فرنگی کافی است شما یک فنر لوله بازکن دستی را از مغازه ها تهیه کنید و بعد به صورت آرام سر فنر را وارد توالت کنید تا جایی که به گرفتگی توالت فرنگی برسد و با چرخاندن فنر به سمت عقربه های ساعت شروع به فنر زدن توالت فرنگی نمایید.

هنگام بیرون کشیدن فنر حتما توجه کنید که مقداری فنر را به عکس عقربه های ساعت بچرخانید تا فنر به صورت کامل در بیاید

فنر زدن توالت فرنگی

یکی از ساده ترین راه های برای بازکردن توالت فرنگی این است که به جای فنر زدن توالت فرنگی با فنردستی به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و نزدیکترین لوله بازکن به خودتان را در سراسر تهران پیدا کنید. فقط کافی است به آدرس “برچسب barchasb “ مراجعه کنید و نام محل زندگی خود را جستجو کنید.

نکات قابل توجه هنگام فنر زدن توالت فرنگی

به هیچ عنوان هنگام فنر زدن توالت فرنگی به روی فنر فشار بیش از حد نیاورید چرا که شاید به توالت فرنگی آسیب جدی برسانید.

حتما مراقب باشید از راه های غیر اصولی برای بازکردن توالت فرنگی استفاده نکنید وا گر مایل به فنر زدن توالت فرنگی نیستید از خدمات لوله بازکنی سراسر تهران مثل خدمات لوله بازکنی شرق تهران، غرب، شمال، جنوب و سایر نقاط شهر استفاده کنید. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز در خواست سرویس لوله بازکنی فوری بدهید.

حتما به یاد داشته باشید استفاده از مقداری آب جوش و مواد شوینده قبل از فنر زدن لوله فاضلاب می تواند کمک زیادی در سهولت فنر زدن توالت فرنگی بکند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>