آموزش تعمیر فلاش تانک یا سیفون توالت

امروزه کمتر کسی است که در سرویس بهداشتی خود از فلاش تانک استفاده نکند اما بعد از مدتی فلاش تانک ها چه به صورت روکار یا توکار با فلاش تانک های توالتهای فرنگی نیاز به تعمیر و بازرسی دارند ما در این مقاله می خواهیم شما را با تعمیر فلاش تانک یا سیفون توالت آشنا نماییم.

تعمیر فلاش تانک وابسته به مشکل آن است

در مرحله اول برای تعمیر فلاش تانک باید عیب آن را پیدا کنیم و بدانید مشکل آن از کجاست. ممکن است فلاش تانک شما آب را به خوبی خالی نکند و یا سیفون توالت شما آب را در خود نگه ندارد به صورت یکسره از فلاش تانک یا سیفون توالت آب خارج شود.

اگر می خواهید به خوبی و به طور مفصل عیب یابی فلاش تانک را انجام دهید و بعد به تعمیر آن بپردازید بهتر است به مقاله تعمیر فلاش تانک یا سیفون توالت در سایت برچسب مراجعه نمایید.

تعمیر فلش تانک در صورت خرابی فلوتر

همانطور که می دانید فلوتر فلاش تانک یا سیفون توالت کنترل میزان آب را به عهده دارند که با پر و خالی شدن مخزن فلاش تانک کار می کند این قطعه اگر خراب شود ممکن است آب داخل فلش تانک نگه داشته نشوند یا آبی در صورت کشیدن دسته فلاش تانک آبی وارد کاسه توالت شود یا حتی در برخی موارد آب به صورت دائم از آن نشت کند.

برای تعمیر فلش فلش تانک و فلوتر آن باید مخزن را باز کرده وفلوتر را از مراکز مربوط به لوازم بهداشتی و شیرآلات خریداری نمایید چراکه در بیشتر اوقات اگر لاستیک آن خراب شده باشد قطعات یدکی آنها به صورت جزئی در بازار یافت نمی شود.

سایت برچسب علاوه بر خدمات لوله باز کنی می تواند به شما لوله بازکن های ماهری را معرفی کند که در کار سرویس و تعمیر فلش تانک هم خبره می باشند. در صورتی که این قطعه نیاز به تعمیر داشته باشم می توانید به سایت لوله‌بازکنی برچسب مراجعه نموده و مسئله را با نزدیک ترین لوله بازکن به منزل شما در تهران در سایت برچسب در میان بگذارید و یک تماس ساده کافیست در کمتر از نیم ساعت لوله بازکن برچسب خودش را به صورت فوری به شما برساند.

تعمیر فلاش تانک و واشر های آن

گاهی اوقات تعمیر فلاش تانک بسیار ساده است و فلاش تانک فقط به مقدار کمی دچار نشتی و چکه نمودن آب شده. در این مواقع باید مخزن را خالی کرده و شیر ورودی فلاش تانک را ببندید و واشر های فلاش تانک پیشه‌ای که این واشر ها را محکم می کنند مانند پیچ کف مخزن را بررسی نمایید و در صورت خرابی این واشر ها آنها را تعویض کنید.

البته در برخی موارد خرابی فلش به گونه ای است که نمی توانید خودتان آن را برطرف کنید در این مواقع همانطور که بیان کردیم نیاز است با لوله بازکن های برچسب تماس گرفته به مشکل خود را بیان کنید.

سایت لوله بازکنی و چسب با بهترین متخصصین لوله بازکن خود می تواند از پس تمام گرفتگی های لوله فاضلاب به صورت تضمینی و فوری، برایند.
شما عزیزان در هر کجای تهران هستید ما در شهرک غرب تهران فقط کافیست لوله بازکنی شهرک غرب تهران در سایت برچسب مراجعه کنید تا بتوانید لیست بهترین و نزدیک ترین لوله بازکن ها به خودتان را مشاهده نموده و با یک تماس آنها را به کار دعوت کنید

نکته! بهتر است در صورتی که از قبل از تعمیر فلاش تانک و باز کردن قطعات آن از اجزای داخلی آن عکسی گرفته که در صورت که می خواهید آن را ببندید یادتان بماند که کدام قطعه در چه وضعیتی قرار داشته است.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>