قیمت سه نظام لوله بازکنی و کارایی آن

یکی از روش های باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب که افراد زیادی با آن آشنایی ندارند استفاده از سه نظام لوله بازکنی است به دلیل کمتر شناخته شده بودن این روش افراد بسیار زیادی از این موضوع سوء استفاده کرده و هزینه‌های زیادی را بابت خدمات لوله بازکنی از مشتریان دریافت می کنند.
برای این که در این مواقع مورد سوء استفاده کلاهبرداران و سودجویان نشوید در این مطلب شما را با لوله بازکن سه نظام بیشتر آشنا می کنیم.

 آشنایی با دستگاه سه نظام لوله بازکنی

قطعه کوچکی که درون دستگاه لوله بازکنی فنری استفاده می‌شود سه نظام لوله بازکنی می باشد. همانند سری دریل که مته را داخل خود نگه می دارد سه نظام هم پس از چرخش موتور الکتریکی فنر را نگه داشته تا به اطراف پرت نشود.
این قطعه از جنس آلومینیوم برنج یا استیل ساخته می شود و از سه قسمت اصلی تشکیل شده که هر یک از این سه قسمت باسه فنر کوچک به هم وصل می شوند.

انواع سه نظام لوله بازکنی با توجه به قدرت دستگاه لوله باز کن طبقه بندی می شوند که رایج ترین آنها عبارتند از:

  • سه نظام دستگاه چهار پایه دینام ۳۵۰
  • سه نظام دستگاه فرغونی دینام ۱۴۰۰
  • سه نظام دستگاه لوله بازکن سه پایه دینام ۳۰۰

افراد لوله بازکن سایت برچسب با برخورداری از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته که یکی از آنها سه نظام لوله بازکنی می باشد آماده ارائه خدمات صد درصد تضمینی و با کیفیت در سراسر تهران به شما عزیزان می باشند که برای استفاده از خدمات آنها در هر یک از مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب باید نام سرویس مورد نظر خود را به همراه هر یک از این مناطق جستجو نمایید به عنوان مثال لوله بازکنی جنوب تهران سپس در صفحه مورد نظر بدون پر کردن هیچ گونه فرم خاصی سریعاً با شماره لوله بازکن موردنظر خود تماس بگیرید و از وی بخواهید تا با استفاده از دستگاه سه نظام مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب شما رفع نماید.

 عملکرد فنر سه نظام

 سه نظام لوله بازکنی با گرفتن فنر باعث می شود که به اطراف پرت نشود و همچنین زمانی که فنر وارد لوله فاضلاب می شود باعث حرکت آن در جهت های مختلف می شود این موضوع باعث رسوب زدایی لوله فاضلاب در قسمت های کنار و با بالای لوله شده و آن را تمیز می کند.

 قیمت سه نظام لوله بازکنی

یکی از موضوعات چالش برانگیز درباره سه نظام لوله بازکنی هزینه آن است که متاسفانه برخی از لوله بازکن ها از آن سوء استفاده می‌کنند سه نظام برای لوله بازکنی همانند قطعات مکانیکی دیگر طول عمر به خصوص خود را دارد و پس از مدتی کارایی خود را از دست میدهد اما این طول عمر با یک نوبت فنر زدن از بین نمی رود و اینطور نیست که در همان نوبت اول ۳ یا ۴ قطعه آن خراب شوند این موضوعی است که افراد زیادی به خاطر آن برای قیمت سه نظام لوله بازکنی نرخ های قابل توجهی در نظر می گیرند.

توجه: البته این نکته را در نظر بگیرید که طبق تعرفه های اتحادیه لوله بازکن ها هزینه سه نظام بیشتر از سایر خدمات لوله بازکنی میباشد.

نکته دیگر اینکه تمام متخصصان لوله بازکنی موظفند هر اقدامی که می خواهند برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب انجام دهند از جمله استفاده از سه نظام لوله بازکنی یا استفاده از اسید باید شما را در جریان آن قرار داده و ابتدا هزینه آن را مطرح کنند پس با خیال ساده می توانید از خدمات سایت لوله بازکنی برچسب barchasb که تعرفه ارائه انواع خدمات آن زیر نظر مستقیم اتحادیه می باشد استفاده نمایید.

سه نظام لوله بازکنی یکی از روش های باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب است که اکثر افراد با آن آشنایی زیادی ندارند. همین امر باعث شده که یک عده افراد از این مسئله سوء استفاده کنند و هزینه های زیادی را بابت خدمات لوله بازکنی از مشتری دریافت کنند.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لوله بازکنی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>