ساده ترین راه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

استفاده از توالت فرنگی چندین سال است که در ایران بیشتر رواج پیدا کرده است و بنا بر دلایلی افراد زیادتری از آن استفاده می کنند در بعضی از منازل که جدید ساخته می شود لوله کشی ساختمان را به گونه‌ای تعبیه می‌ کنند که برای هر تو توالت جایگاهی در نظر گرفته شده باشد ولی در خانه های قدیمی باید تغییری ایجاد شود و تعمیری صورت پذیرد تا امکان تبدیل توالت ایرانی به فرنگی میسر باشد.

همچنین برعکس موضوع نیز وجود دارد یعنی ممکن است لازم باشد تا در بعضی از منازل توالت فرنگی برداشته شود و و توالت ایرانی نصب شود در این مورد باید تبدیل توالت فرنگی به ایرانی انجام شود.

انواع راه های تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

برای این تبدیل یعنی تبدیل توالت ایرانی به فرنگی باید همواره دقت داشته باشید که ممکن است چندین راه وجود داشته باشد و با توجه به شرایط و فضای خانه باید هر کدام را که مناسب بود انتخاب کنید. بعضاً علاوه بر دغدغه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی گاهی مسئله گرفتگی این توالت ها می تواند به یک مشکل اساسی تبدیل شود و بوی نامطبوعی را در فضای خانه ایجاد کند. از همین رو بهتر است برای رفع سریع این مسئله هر چه زودتر با لوله بازکن ونک در سایت برچسب هماهنگ کنید زیرا این افراد قادر به ارائه خدمات شبانه روزی در سراسر تهران می باشند و با قیمت مناسب و در کمترین زمان گرفتگی توالت ایرانی یا فرنگی را با استفاده از تجهیزات پیشرفته برطرف می نمایند.

بهترین راه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

برای اینکه ساده ترین و کم خرج ترین راه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی را انتخاب کنید کافیست به مراکز فروش تجهیزات پزشکی مراجعه کنید و از نزدیک انواع توالت های فرنگی تاشو و پلاستیکی را خریداری نمایید که امروزه در انواع زیادی موجود است که به روز ترین آن ها زانو نشین توالت و یا همان نیمه فرنگی می باشد.

ساده ترین راه برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی فقط نصب توالت فرنگی تاشو بر روی دستشویی ایرانی است.
حال اگر سرویس بهداشتی شما که فرقی نمی کند توالت فرنگی یا ایرانی باشد دچار گرفتگی شد ساده ترین راه این است که با روش‌های خانگی لوله بازکنی آن را از بین ببرید.
در صورت تمایل می توانید به سایت برچسب مراجعه نموده و از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی آن در تمامی تهران استفاده کنید به عنوان مثال با سرچ منطقه مورد نظر خود همانند خدمات لوله بازکنی در شهران می توانید به شماره نزدیکترین افراد ارائه دهنده چاه بازکنی در این منطقه دسترسی پیدا کنید و از خدمات تضمینی آنها بهره مند شوید.

چگونگی حذف کامل توالت ایرانی

از روش های اصلی و منطقی یا به عبارتی بهترین راه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی که می توانید انجام دهید این است که به طور کل توالت ایرانی را را از جایش کنده و خارج کنید و به جای آن توالت فرنگی را نصب نمایید.
باید حتماً توجه داشته باشید که در هنگام خروج و کندن توالت ایرانی کاملاً جانب احتیاط را رعایت کنید و به آرامی توالت ایرانی را از لوله خود جدا کنید با این کار شما می توانید به طور درست و صحیح لوله‌های توالت فرنگی را نصب نمایید حتماً مواظب باشید تا به لوله ها آسیب نرسد چون کار بسیار طولانی و زمان بر و هزینه بر می باشد و باید هزینه لوله کشی را هم بپردازید. بعد از این که لوله گذاری محل توالت ایرانی تمام شد حتماً باید با مصالح ساختمانی آن را پر کنید و توالت فرنگی را به جای آن نصب کنید.

پوشاندن توالت ایرانی جهت تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

از راه‌های دیگری که می‌توانید عمل تبدیل توالت ایرانی به فرنگی را انجام دهید این است که می توانید به جای تخریب و کندن توالت ایرانی با استفاده از یک ورقه فلزی بسیار مقاوم و البته ضد زنگ روی دستشویی ایرانی را کاملاً بپوشانید و سپس از توالت فرنگی را بر روی آن نصب کنید. همچنین برای اتصال لوله های فاضلاب در این تبدیل فقط به یک لوله نیاز دارید که از توالت فرنگی به درون توالت ایرانی کشیده می شود.

این راه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی به نظر بسیار ارزان و بدون هزینه های خرابکاری هست اما عیوبی هم دارد و بدترین و بزرگترین عیب آن موضوع نظافت است و این زمانی رخ می دهد که لوله های فاضلاب نشت کند چراکه این امکان وجود دارد که در محل اتصال لوله ها یعنی اتصال لوله توالت فرنگی به درون لوله توالت ایرانی نشت به وجود آید و کاسه دستشویی ایرانی پر شود.
این مسئله هم باعث بوی بد و همچنین رشد قارچ ها و موارد متعدد دیگر را به همراه دارد. در این مواقع که بعد از نصب توالت فرنگی دچار گرفتگی لوله شدید حتما آن را به سرعت با لوله بازکنی های سایت برچسب در تمامی نقاط تهران تماس بگیرید تا آنها بطور تضمینی فوری و سریع مشکلات لوله های فاضلاب شمارا حل کنند.

اگر می خواهید ساده ترین راه را برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی انتخاب کنید می توانید با مراجعه به مراکز فروش تجهیزات پزشکی از انواع توالت های فرنگی تاشو و پلاستیکی و… خریداری کنید که جدید ترین نوع آن ها زانو نشین توالت یا همان نیم فرنگی می باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>