دلایل گرفتگی چاه فاضلاب

معمولا بارها شده که در خانه چاه فاضلاب بالا زده و یا مسدود شده است و بوی آن و منظره نا خوشایند آن، همه را اذیت کرده است، حال ما می خواهیم علت های گرفتگی چاه فاضلاب را بررسی کنیم و تا می توانیم از مسدود شدن چاه فاضلاب جلو گیری کنیم، چرا که با شناختن علت گرفتگی چاه فاضلاب می توانیم از بالا زدن آن جلوگیری کنیم تا دیگر شاهد بالا زدن چاه فاضلاب نباشیم.

البته اگر دچار گرفتگی چاه فاضلاب شدید می توانید ماهرترین لوله بازکن ها در سطح تهران را در سایت برچسب مشاهده کنید، مثل خدمات لوله بازکنی در میرداماد یا در هر جای سطح شهر تهران و به سادگی با آنها تماس حاصل نمایید.

گرفتگی چاه فاضلاب با رسوبات

یکی از عوامل گرفتگی لوله فاضلاب، سیستم لوله کشی فاضلاب غیر استاندارد

یکی از عوامل مهمی که باعث گرفتگی چاه فاضلاب می شود و متاسفانه خرج زیادی هم به جای می گذارد بی دقتی و یا اشتباه لوله کش فاضلاب است که از لوله مناسب برای مکان های مناسبی استفاده نمی کند، چرا که برای مکانهای عمومی یا لوله هایی منتهی به چاه فاضلاب باید لوله های قطور تر در نظر گرفت که در غیر این صورت ممکن است حجم خروجی فاضلاب را جواب گو نباشد و باعث گرفتگی چاه فاضلاب شود.

نکته جالب اینکه سایت “برچسب barchasb” علاوه بر مقالات آموزشی رایگان در زمینه لوله بازکنی میتواند خدمات لوله بازکنی ارزان و تکنسین های کاربلد در تهران را به شما معرفی کند.

گرفتن لوله فاضلاب با دستمال توالت

شاید اکثرا فکر کنید وقتی به دستمال توالت آب می رسد دیگر مقاومت خاصی ندارد و با جذب آب خاصیت خود را از دست داده و تکه تکه می شود و اصلا امکان ندارد که باعث گرفتگی چاه فاضلاب شود، ولی باید بدانید این باور اشتباه است، وقتی شما یک دستمال را داخل چاه می اندازید مثل فیلتر عمل کرده و رسوبات و فضولات را به خود جذب می کند و در همان جای خود سنگین شده و باقی می ماند و باعث گرفتگی چاه فاضلاب می شود.

البته توضیح بیشتر در این باره وعلت های بیشتر گرفتگی چاه فاضلاب را میتوانید در مقاله گرفتگی چاه فاضلاب مشاهده کنید.

گرفتن چاه فاضلاب با دستمال توالت

تجمع و سفت شدن فضولات

شاید برایتان عجیب باشد که یکی از علت هایی باعث گرفتگی چاه فاضلاب میشود تجمع مقداری از فضولات و رسوبات در ته سیفون ها هستند که رفته رفته سفت شده و در نهایت باعث گرفتگی چاه فاضلاب می شود، که برای از بین بردن این مشکل کافی است که شما هر چند وقت یکبار از سیفون توالت و آب داغ برای این مشکل استفاده کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>