باز کردن لوله با جوش شیرین چگونه است؟

باز کردن لوله با جوش شیرین به همراه سرکه یا نمک یکی از روش های لوله بازکنی در منزل است است که بیشتر خانوم های خانه دار آن را امتحان کردند جوش شیرین ماده‌ای از که در اکثر خانه ها یافت میشود و به عنوان یکی از قوی ترین لوله بازکن های خانگی به شمار می رود.
باز کردن لوله با جوش شیرین از راهکارهایی است که برای گرفتگی سینک ظرفشویی یا دستشویی نتیجه بخش است این ماده خاصیت اسیدی دارد و باعث حل شدن مواد زائد در خود می شود.
از جمله علت های متداول پر شدن لوله فاضلاب می‌توان به گیر کردن پسماند مواد غذایی روغن چربی مو و غیره در چاه فاضلاب اشاره کرد در این مطلب به شما آموزش میدهیم که چگونه با جوش شیرین این گرفتگی ها را برطرف کنید.

چند نکته مهم در باز کردن لوله با جوش شیرین

رعایت نکات ایمنی در حین لوله بازکنی با جوش شیرین علاوه بر اینکه باعث ایمن شدن شما می‌شود باعث افزایش احتمال رفع گرفتگی لوله نیز می شود.
در صورتی که قبلاً از محلول لوله بازکنی استفاده کرده‌اید به هیچ وجه بعد از آن از روش باز کردن لوله با جوش شیرین و سرکه استفاده نکنید و در صورت رفع نشدن مشکل اگر همچنان تا چند ساعت بعد گرفتگی لوله برطرف نشد می توانید با افراد چاه بازکنی قیطریه در سایت برچسب که مناطق شمالی تهران را تحت پوشش خود دارند جهت بازدید از محل گرفتگی لوله هماهنگ نمایید.
در روش لوله بازکنی با جوش شیرین و سرکه نباید این دو ماده را را بیش از حد با هم ترکیب کنید زیرا هر دو ماده قلیایی بوده موجب انتشار گازهای سمی خطرناک خواهد شد.
از روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب با جوش شیرین حداکثر دو بار می توانید استفاده کنید و اگر بعد از بار دوم لوله باز نشد نباید دوباره از همین روش استفاده کنید زیرا باعث پایش گازهای فاضلابی میشود در این مواقع بهتر است با یک لوله بازکن متخصص و باتجربه تماس گرفته و از خدمات او بهره مند شوید.

آموزش روش باز کردن لوله با جوش شیرین

جوش شیرین یک ماده پر کاربرد می باشد که در رفع گرفتگی سینک ظرفشویی و از بین بردن بوی نامطبوع فاضلاب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد بهتر روش لوله بازکنی با جوش شیرین از سرکه استفاده کنید سرکه یک اسید رقیق است است و در کنار جوش شیرین واکنش را ایجاد می کند که موجب حل شدن رسوبات و چربی ها در خود می شود.

برای باز کردن لوله سینک با جوش شیرین و سرکه ابتدا دقت کنید که داخل لوله و سینک خالی از آب باشد در غیر اینصورت صورت فرایند لوله بازکنی به خوبی انجام نمی شود مرحله اول در باز کردن لوله با جوش شیرین و سرکه این است که ابتدا ترکیبی از یک فنجان از هر دو ماده را داخل لوله فاضلاب ریخته و کمی صبر کنید این ترکیب در تمام رسوبات و جرم ها نفوذ کند بهتر است پست به مدت صبح تا شب منتظر بمانید تا محلول بیشتر نفوذ کرده و تأثیر بگذارد.

پس از اینکه ترکیب جوش شیرین و سرکه به خوبی در عمق گرفتگی ها نفوذ کرد مقداری آب داغ را به آرامی داخل لوله سینک ریخته تا گرفتگی ها به طور کامل از بین روند در صورتی که از این راهکار نتیجه نگرفتید بهتر است از تکنسین متخصص در این زمینه چنانچه ساکن غرب تهران هستید کمک بگیرید تا از خدمات نزدیکترین افراد لوله بازکن غرب تهران در سایت برچسب بهره مند شوید.

نحوه باز کردن لوله با جوش شیرین و نمک

از دیگر روش های خانگی لوله بازکنی استفاده از ترکیب جوش شیرین و نمک است در صورتی که روش قبلی مشکل گشا نبود می‌توانید از این روش برای رفع گرفتگی لوله های منزل خود استفاده کنید.
برای باز کردن لوله با جوش شیرین و نمک ابتدا یک فنجان جوش شیرین را را به داخل چاه فاضلاب ریخته و سپس نصف فنجان نمک را به آن اضافه کنیدکمی صبر کنید و بعد به آرامی مقدار دو فنجان آب جوش را به ترکیب اضافه کنید تا شست و شو و رفع گرفتگی لوله فاضلاب به خوبی انجام شود پس از آن می‌توانید برای تکمیل شستشو شیر آب سرد را باز کنید.
گرفتگی لوله های منزل بیشتر در سینک ظرفشویی و چاه توالت اتفاق می افتد با این دو روش خانگی به راحتی خودتان می توانید لوله بازکن منزل خود شوید و در صورت باز نشدن لوله ها می توانید روی کمک افراد لوله بازکنی شهرک ولیعصر در تهران که آماده خدمت رسانی به ساکنین مناطق غرب و جنوب غربی هستند حساب باز کنید و از آنها بخواهید که یا به صورت حضوری و یا مشاوره تلفنی شما را از تجربیات سودمند خود بهره مند بسازند.

مزیتهای باز کردن لوله با جوش شیرین

لوله بازکنی با جوش شیرین روشی ساده فوری و ارزان برای برطرف کردن گرفتگی لوله های آشپزخانه سرویس بهداشتی و حمام می باشد. جوش شیرین با خاصیت اسیدی بسیار قوی خود می تواند تمامی چربی ها و رسوبات را در خود حل کرده و از بین ببرد. جوش شیرین دارای خواص ضد عفونی کننده آنتی باکتریال نیز میباشد و در رفع بوی بد فاضلاب نیز ز بسیار موثر است.
باز کردن لوله با جوش شیرین روشی مطمئن تر و ایمن تر نسبت به محلول های شیمیایی لوله بازکنی می باشد؛ زیرا خاصیت خورندگی و پوسیدگی لوله های فاضلاب را ندارد.

دیگر کاربردهای باز کردن لوله با جوش شیرین

جوش شیرین مورد استفاده در روش باز کردن لوله همان پودر بی کربنات سدیم است که قلیایی بوده خاصیت حل کنندگی چربی ها و روغن ها را دارد به همین دلیل در لوله باز کنی بسیار ماده پر کاربرد می باشد. از دیگر کاربردهای جوش شیرین می‌توان به تمیز کردن ماشین لباسشویی و رفع بوی بد آن اشاره کرد.

در روش تمیز کردن ماشین لباسشویی با جوش شیرین همانند روش باز کردن لوله با جوش شیرین ابتدا یک فنجان از این ماده را باید با سرکه ترکیب کرده و در داخل ماشین لباسشویی بریزید سپس ماشین لباسشویی خالی را روشن کرده و پس از مدتی صبر کنید تا ترکیب اثر کند در نهایت خواهید دید که محفظه ماشین لباسشویی به خوبی تمیز و ضدعفونی شده و بوی نامطبوع آن از بین رفته است.

بهتر است از خدمات شرکت های لوله بازکنی همچون برچسب استفاده کنید. لوله بازکن های ما تلاش می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و رفع گرفتگی لوله ها را با استفاده از راه های مختلف و با هزینه مناسب انجام دهند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>